::True Love::

Something about me and my family...

Monday, May 22, 2006

::selamat kembali::

alhamdulillah...dah selamat kembali ke rumah pada hari Rabu lepas...bertolak pukul 11.30pg...singgah di rumah Mira di SP dalam kul 12.30tgh...stay kat situ dalam sejam...perancangan nak lawat Mira dan anaknya akhirnya tercapai...dapat la tgk Ayman...masa sampai, Ayman tgh tido dalam buai...sempat berbual dengan Mira ttg pengalaman pertama kali bergelar ibu...tapi, tgh rancak bercerita, Ayman jaga dan nangis...tak dapat nak stay lama2 coz perjalanan yang masih jauh mesti diteruskan...kalau tidak, sampai lambat le jawabnya...:-D

hmm, sepanjang bercuti di kg, Adam Irfan takde apa2 masalah...cuma, kat sana, selalu hujan petang2...so, tak dapat la nak gi jalan tetiap hari...cuma sempat beli brg2 Adam Irfan sikit sebelah pagi...dan sempat juga berjumpa seorang sahabat di UUM...tgk anaknya yg berusia 8 bulan...Diyanah, sedap nama tu...:-)


Si Comel Diyanah (lupa nama penuh)


Si Hensem Adam Irfan dan Si Comel Diyanah

masa balik kg, ada seorang adik ikut sekali...tapi, bila balik ke sini semula, dia tak ikut...hmm, kena la aku jaga sorang2 Adam Irfan kat belakang...kalo time tido, takpe...kalau time dia berjaga, jenuh jugak nak kawal...car seat lum beli lagi...:-)

akhirnya, sampai di rumah pukul 7.15mlm...dah nak Maghrib tu...

p/s:gambar ngan Ayman tak dapat amik sbb nak cepat...maybe lain kali...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home